En aquest cas vam tenir l’oportunitat de muntar un “pis pilot” per una promoció d’obra nova a prop de Tarragona. L’ús de tècniques de Home Staging amb sofàs de cartró i llits fets amb matalassos inflables va permetre realitzar el projecte més ràpidament i a un menor cost que si s’hagués realitzat amb mobiliari real.
La decisió de compra d’un immoble, com qualsevol procés de compra, es regeix principalment per les emocions i és fonamental arribar al cor del client potencial per què es realitzi amb èxit la compra. És necessari integrar l’habitatge en l’ambient que el rodeja, en aquest cas la platja. El predomini del color blanc, blau i turquesa creen un ambient fresc i agradable en contraposició al càlid estiu mediterrani. Materials naturals, com el cotó fluix i el vímet, fan que l’espai buit i fred es converteixin en un entorn acollidor. Plantes i quadres que transmeten ambients de dunes i mar conviden a relaxar-se en un paradís terrenal. L’objectiu: enamorar al client.
Tot aquest resultat es va assolir amb una mínima inversió, ja que els llits son matalassos inflables, els sofàs són de cartró (coberts amb una funda de tela a mida) i la resta de mobles i articles de decoració són d’Ikea o establiments similars, que es pleguen amb facilitat i són fàcils de transportar.