Gràcies al home staging, tant els particulars com agències immobiliàries podran aconseguir vendre o llogar els seus habitatges en menys temps, ja que els estudis demostren que només el 10% de la població és capaç de veure les possibilitats d'un immoble que no mostri la presentació adequada. En aquest sentit, el home staging intenta facilitar aquesta tasca al 90% de la població restant, provocant un amor a primera vista i evitant que l'habitatge sigui descartat degut a una mala impressió. Amb les tècniques utilitzades pel home staging, aquesta primera impressió millorarà, reduint dràsticament el temps de comercialització i evitant, en molts casos, la temptació del regateig per por a què altres potencials compradors o llogaters se'ls adelantin.
A Impuls apliquem els principis del home staging a l'habitatge per proporcionar una posada en escena perfecta per a la compra o el lloguer:
Qualsevol immoble té punts forts que el home staging pot explotar. El pitjor que pots fer és resignar-te a vendre'l per condicions menys beneficioses de les que podries obtenir buscant l'ajut d'un professional. Un llum o una planta, unes cortines i uns llençols nous poden canviar totalment la imatge d'una habitació buida o d'un llit vell. Unes torretes, una mica de gespa artificial i uns coixins de colors poden fer que un balcó amb un sòl vell de rajoles sembli un altre. Fins i tot els pisos més foscos tenen un aspecte completament diferent simplement canviant-ne la il·luminació!
Em vull informar!Detectem es punts forts i explotem tota la llum disponible de l'habitatge
Els mobles són de cartró o mobles reals fàcilment transportables
Les imatges professionals són fonamentals per aconseguir el nostre objectiu
El home staging va nàixer als Estats Units i va créixer de forma simultània a Nord-Amèrica i Austràlia a partir dels anys 1970. A dia d'avui l'utilitzen cada cop més països com Suècia o França. A Espanya no deixa d'augmentar: les cerques a internet s'han quatriplicat des de 2011.
Els estudis demostren que el 92% dels potencials compradors o llogaters inicien la cerca d'habitatge per internet. És indispensable mostrar una imatge atractiva a través de fotografies professionals si volem atrapar aquests usuaris. Un cop dins l'habitatge, la decisió té lloc en els primers 90 segons de la visita a l'immoble, de manera que una bona primera impressió és clau per a una transacció comercial d'èxit.