Què és el home staging?

El home staging és una tècnica de màrketing immobiliari que consisteix en fer un “rentat de cara”, una posada en escena (d’aquí ve el nom en anglès) a un immoble per facilitar-ne la seva comercialització posterior (venda o lloguer). Tot això sense afrontar les despeses d’una reforma i amb l’objectiu de fer-lo més atractiu a compradors i llogaters potencials.

Aconsegueix llogar/vendre el teu immoble en menys temps i al millor preu

Gràcies al home staging, tant els particulars com agències immobiliàries podran aconseguir vendre o llogar els seus habitatges en menys temps, ja que els estudis demostren que només el 10% de la població és capaç de veure les possibilitats d'un immoble que no mostri la presentació adequada. En aquest sentit, el home staging intenta facilitar aquesta tasca al 90% de la població restant, provocant un amor a primera vista i evitant que l'habitatge sigui descartat degut a una mala impressió. Amb les tècniques utilitzades pel home staging, aquesta primera impressió millorarà, reduint dràsticament el temps de comercialització i evitant, en molts casos, la temptació del regateig per por a què altres potencials compradors o llogaters se'ls adelantin.

Com ho fem?

A Impuls apliquem els principis del home staging a l'habitatge per proporcionar una posada en escena perfecta per a la compra o el lloguer:

  • Reparar petits desperfectes: un cable solt, una bombeta que no funciona, una taca a la pared… En habitatges usats sovint cal pintar les parets de blanc.
  • Eliminar objectes personals i mobles vells que no corresponen als cànons estètics de modernitat, minimalistes i nets que són els que busquen la majoria d'usuaris.
  • Netejar a fons fins l'últim racó, quelcom que de vegades pot semblar elemental però al que sovint no se li dóna l'importància adequada.
  • Ordenar/distribuir els espais per a millorar les circulacions i augmentar la sensació d'amplitud, sense reformes ni obres de cap tipus.
  • Incorporar mobles/decorar de manera que l'habitatge aporti una sensació acollidora i de calidesa i que atregui el major públic possible, fent que el possible comprador es visualitzi vivint en l'immoble. La il·luminació juga un paper molt important en aquest punt.

Explota els punts forts del teu habitatge

Qualsevol immoble té punts forts que el home staging pot explotar. El pitjor que pots fer és resignar-te a vendre'l per condicions menys beneficioses de les que podries obtenir buscant l'ajut d'un professional. Un llum o una planta, unes cortines i uns llençols nous poden canviar totalment la imatge d'una habitació buida o d'un llit vell. Unes torretes, una mica de gespa artificial i uns coixins de colors poden fer que un balcó amb un sòl vell de rajoles sembli un altre. Fins i tot els pisos més foscos tenen un aspecte completament diferent simplement canviant-ne la il·luminació!

Em vull informar!

Punts claus per un home staging amb una inversió mínima i una màxima rapidesa.

Estudi previ

Detectem es punts forts i explotem tota la llum disponible de l'habitatge

Mobiliari en stock

Els mobles són de cartró o mobles reals fàcilment transportables

Fotografia professional

Les imatges professionals són fonamentals per aconseguir el nostre objectiu

Una tècnica cada cop més buscada a Espanya

El home staging va nàixer als Estats Units i va créixer de forma simultània a Nord-Amèrica i Austràlia a partir dels anys 1970. A dia d'avui l'utilitzen cada cop més països com Suècia o França. A Espanya no deixa d'augmentar: les cerques a internet s'han quatriplicat des de 2011.

La primera impressió és clau

Els estudis demostren que el 92% dels potencials compradors o llogaters inicien la cerca d'habitatge per internet. És indispensable mostrar una imatge atractiva a través de fotografies professionals si volem atrapar aquests usuaris. Un cop dins l'habitatge, la decisió té lloc en els primers 90 segons de la visita a l'immoble, de manera que una bona primera impressió és clau per a una transacció comercial d'èxit.

© Impuls Home Staging 2017 | Termes i condicions